Terminsavgifter

Vår säsong sträcker sig augusti-juni med två terminer. Licens- och medlemsavgift betalas 1 gång/år och terminsavgift 2 ggr/år.
Övriga kostnader som kan tillkomma under säsongen: tävlingsdräkt, träningskläder, tävlingar mm.

Kontakta respektive tränare för mer information.

Medlemsavgift: 200kr/år (Januari-December)
Licensavgift för träningslag: 50kr/år
Licensavgift för tävlingslag: 275kr/år

• Lag som tränar 1 dag/vecka betalar 1500/termin
  • Lag som tränar 2 dagar/vecka betalar 1750/termin, licensavgift och medlemsavgift
  • Lag som tränar 3 dagar/vecka betalar 2000/termin, licensavgift och medlemsavgift

Vid provträning (max två träningar) betalas ingen avgift.
Slutar en aktiv innan säsongen är slut betalas ingenting tillbaka.
Om en aktiv blir skadad (läkarintyg krävs) och behöver sluta i laget betalas enbart terminsavgift tillbaka enligt nedan:
1. Har mindre än halva terminen gått så får man tillbaka hälften av terminsavgiften.
2. Har mer än halva terminen gått så kan man inte få tillbaka något alls.